ترجمه اهنگ BOTTOM OF THE OCEAN - MILEY CYRUS

ترجمه اهنگ BOTTOM OF THE OCEAN - MILEY CYRUS

It's been in the past for a while

ذهنم برای لحظه ای در گذشته به سر می برد

I get a flash and I smile

فلش بکی به گذشته زدم و خندیدم

Am I crazy?

ایا دیوونه ام؟

To still miss you baby

که هنوزم دلتنگتم

It was real, it was right

این واقعی بود این درست بود

But it burned too hot to survive

اما این خیلی بد می سوزونه جوری که نمی تونی راحت زندگی رو سپری کنی

All that's left is

و تمام چیزی که باقی گذاشته

All these ashes

این خاکستر هاست

 


Where does the love go?

عشق به کجا میره؟

I don't know

نمی دونم

When it's all said and done

چه موقع بهش میگن عشق و کی انجام داده میشه

How could I be losing you forever?

چه طور میتونم تورو برای همیشه از دست بدم

After all the time we spent together

بعد تمام روزهایی که باهم گذروندیم؟

 

I have to know why

باید بدونم چرا

I had to lose you

باید از دستت بدم

Now you've just become like everything I'll never find again

 

حالا تو مثل تمام چیزهایی شدی که دوباره پیداشون نمی کنم

 

At the bottom of the ocean

در اعماق اقیانوس

Do do do
Do do do do
Do do do do do do do
Do do do do do do do

In a dream you appeared

 در رویا ظاهر میشی

For a while you were here

 

برای یه لحظه..... تو اینجا بودی

So I keep sleeping

واسه همین به خوابیدن  ادامه می دم

Just to keep you with me
 تا فقط تو رو پیش خودم نگه دارم

I'll draw a map

یه نقشه می کشم

Connect the dots

نقطه ها رو به هم وصل می کنم

With all the memories that I've got

با تمام خاطراتی که جمع کردم

What I'm missing

چی رو فراموش کردم؟

I'll keep re-living

اما دوباره مرورشون می کنم

 

[Pre-Chorus]

[Chorus]


This is it

اینه

Let go

بذار بره

Breathe

نفس بکش

 

[Sung]
You don't have to love me

تو مجبور نیستی منو دوست داشته باشی

For me to, baby - ever understand

 

برای خودم عزیزم تا بفهمم(که همه چی تموم شده)

Just know I love the time that we both had

فقط میدونم زمانی روکه با هم داشتیم دوست دارم

And I don't ever want to see you sad, be happy

و هیچوقت نمی خوام ناراحت ببینمت

Cause I don't want to hold you

چون نمی خوام نگه دارمت

If you don't want to tell me you love me babe

اگه که نخوای بهم بگی که دوستم داری عزیزم

Just know I'm going to have to walk away

فقط می دونم که ازت دور میشم و فراموشت می کنم

I'll be big enough for both of us to say, be happy

من اونقدر بزرگ میشم که بگم  دوتامون باید شاد و خوشحال باشیم

Do do do
Do do do do (be happy)
Do do do do do do do (be happy)
Do do do do do do do
Be happy

شاد باشیم 

Be happy

 

شاد باش
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:ترجمه اهنگ bottom of the ocean از miley cyruc, ] [ 12:41 ] [ arnika hana ]
[ ]